

På tide med ny maskin?
Kobelco er en av verdens ledende produsenter av beltegående gravemaskiner, kjent for enestående kvalitet, høy driftssikkerhet og lang levetid.
Kramer tilbyr firehjulsdrevne hjullastere, telehjullastere og teleskoplastere med imponerende manøvreringsevne, offroad-egenskaper og høy effektivitet.
Yanmar sine produkter er perfekt for et bredt spekter av bruksområder, inkludert infrastruktur, drenering, landskapsarbeid, kommunale anlegg, riving og entreprenørvirksonhet.
Ljungby er en anerkjent svensk produsent som spesialiserer seg på kompakte anleggsmaskiner, og er spesielt kjent for sine høytytende hjullastere
Vi er størst på deler og utstyr til anleggsmaskiner
Entrack har en lang historie med gjenbruk av anleggsmaskin-deler og utstyr til anleggsmaskiner. I vår demontering og gjenbruks avdeling har vi til enhver tid 450-500 maskiner til demontering, og har over 2700 paller med deler klare for levering fra vårt varmtlager.
Vi har selvfølgelig også alt du trenger av nye deler på lager i tillegg.











23.6.1931 altså 95 år siden kom Tønnes Suvatne hjem med sin første lastebil🚛
På dagen 95 år senere markerer 4. generasjon Stig Suvatne dagen med signering av ny Kobelco SK75SR-7 spekket med utstyr!🥳
Vi i entrack takker for tilliten og gratulerer med dagen🤝🎂🤠
Selger Christian S Olsen ... Se merSe mindre
1 KommentarerKommenter på Facebook
Hva skjer egentlig med en ny maskin før den leveres til kunde? Bli med når Herbjørn tar en prat med Robert på verkstedet om prosessen fra maskinen ankommer fra fabrikk til den er klar for sin nye eier ⭐️ #anleggsmaskin #gravemaskin #anleggsbransjen ... Se merSe mindre
Contact Us
0 KommentarerKommenter på Facebook
Vi i Entrack AS Gratulerer til blå kors videregående skole Øvrebø med ny Yanmar c08 selvlastende beltedumper og ny Ifor Williams TT3017 tipphenger!🥳
Hyggelig overlevering med boller og brus 🎂😀 mange flotte elever og lærere var med på overleveringen.
Entrack takker for hyggelig handel🤝
Selger: Christian S Olsen ... Se merSe mindre
0 KommentarerKommenter på Facebook
Da va MEFA Trondheim over for denna gangen. Utover dagen begynte været å stemme ganske bra med det yr.no hadde meldt, dessverre 😆.
Tusen takk til alle kundan som tok sæ tid te å stikk innom standen for en hyggelig prat og forhåpentligvis et godt messetilbud.
Hilsen alle oss i Entrack – og god tur heim! 😊👋🚜! ... Se merSe mindre
0 KommentarerKommenter på Facebook